söndag 26 april 2009

Ja nu var det ju ett tag sen man skriv och la in bilder... Madde nu behöver du inte gå in och kolla varje dag på det från den 13e =) Ja vart ska jag börja... När jag gick till jobbet i tisdags och skulle öppna vad 06:30 så hittar jag en femhundring på marken =) så jag tog den självklart och i låg den 120 kr till, så jag hittade alltså 620 kr, bra där! Igår åkte jag och Annie till Madde på jobbet som hade lite fest men några av sina kompisar. Annie drog ganska tidigt, men jag stannade kvar och hade en sjukt bra kväll med trevliga mäniskor... Nu ska jag ut och lägga mig och sola på balkongen hej hej....

Snygg hatt...

Varför ha en när man kan ha två =)

Nöjd Haha


Jag och en av Maddes katter

Här provar jag Maddes skor och jacka haha snygg

Ja du =)

Jag och min bebis

Bebis

Christopher och Nirvana

1 kommentar:

  1. hihihi sötnöta!
    Du är rolig du!!
    Längtar tills på torsdag då vi ska sitta hemma hos dig.. Kommer bli asa sköj!
    See ya imorrn...

    LÖVE och puss puss!

    SvaraRadera