tisdag 28 april 2009

E det inte skönt att man jobbar på dagis ibland, men är ute i solen hela dagarna och busar... och sen också att man kan låta dom leka frisör och pilla än i hårer eller köra bilarna på ryggen mmm... e bland e det faktiskt underbarn =) Idag har jag och Babe varit och storhandlar, sen när vi kom hem fixade han den godaste maten jag har ätit på länge.... Han hade fått receptet av någon kompis.... Det var fläskfile, bladspenat, några slags små nötter ( jag brukar inte gilla nötter i mat men det här funka), någon ost som han hade smält ner i grädden, massa olika kryddor och färskpasta med spenat smak... sjukt gott

Sen måste ni gå in och kolla på ett klipp på youtube.se som mamma tipsade mig om. Jag har försökt att göra en länk dit men fattar ju inget som vanligt, men de e ni väl vana me...
Susan Boyle-singer-Britains Got Talent 2009 (With Lyrics)
Kopiera det är och sök.... Berätta vad du tyckte sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar