måndag 13 april 2009

Ja, då e det jobb i morgon igen hmmm men man slutar ju tidigt så det e ju skönt.... I fredags tog jag bilen och åkte till Norrköping för att på lördagen åka till Ullared med mamma, mormor och Lasse =) och som jag trodde hittade jag hur mycket som helst, här nedan finns några bilder på de jag hittade orkade så klart inte ta kort på allt!!

Sen på lördagen när jag kom hem var Håkan här hos oss och skulle umgås med Christopher, men det blev strömavbrott i två timmar för att jag tände en ny lampa =) så, så kul hade vi....

På söndagen vaknade vi hur tidigt som helst och fick något städryck så jag och babe började rensa garderoberna och sen städade vi ut vindsförådet och slängde massa skit... Hittade en kartong full med kläder och väskor som jag inte ville ha, så det ska jag ta med till jobbet i morgon och se om någon vill ha..... Nu ska vi se på film så God natt....
Kuddar till balkongen

Nytt draperi

Ny vas


Ny lampa

Snygga kuddar, finns hemma men dubbelt så dyrt =)

Ny duk

Nya tavlor

Ny kruka och lampa

Snart e våran balkong klar, ska bara ditt två palmer och en svart heltäckningsmatta...



Jag och mormor...

Så här skönt sover man i Lasses bil =)

1 kommentar:

  1. Hallå Berg!
    Va duktig du är på inredning, ni har det verkligen jätte fint! Fräscht och fint!!
    Hoppas allt är bra annars, det hade ju varit så himla kul att träffa dig nån dag, var väl typ 2 år sen nu? kommer jag till sthlm (vilket jag planerar att göra snart) då vill jag banne mig träffa dig (och din lilla rottis ;)
    Kraam /AQ

    SvaraRadera