fredag 1 maj 2009

I går var det valborg, jag och babe hade picknick i Edsbergsparken, och det var supermysigt faktiskt... Vi låg säker där i fyra, fem timmar och pratade och drack vin, åt kex och vindruvor...
Sen gick vi en sväng och kollade på majbrasan, det var också mysigt förutom att hela dagiset var där typ =)
La ut lite bilder på stockholm, för jag tycker det börjar bli så fint nu här och så mysigt med allt ljus på natten... Men det kanske bara är jag som tänker så för att jag kommer från hållan Norrköping där allt är lika tråkigt och dött hela tiden...
Jag är glad att jag flyttade hit...
Nej nu ska jag och babe åka och köpa svart gräsmatta till balkongen och sen luncha på något mysigt ställe... puss hej

Två bilder från Dalarö där jag jobbade en sommar, saknar stället...




Mysiga gator

Fint

Mysigt att ta en fika vid vattnet..



Prämier för nya skorna


Mysigt

Babe ska äta sin smörgås


Gott...

Rosé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar