måndag 16 mars 2009





Då har Christopher varit borta i tre dagar snart och nu börjar jag längta efter honom, samtidigt som det är ganska skönt att va själv. Det är ingen som stökar ner och jag hinner göra så mycket annat som jag inte hinner när jag bara sitter och myser med han =)


I lördags skjusade jag Christopher och han syskon till Arlanda vid 06:00 (Dom är nämligen i Bad gastein och åker skidor om någon missat de) sen hem och sova lite igen..


På kvällen var det party hos Maria som valigt =) det var jag, Maria, Annie och våran nya kollega Madde som försökte oss på nattlivet igen haha...


Ja orkar inte skriva allt sjukt som hände men jag och Madde drog i allafall från det där stället vi var på och under den tiden vi var på väg hem så hände det ganska många roliga saker, eller va säger du Madde, du kan få låna min påse om du vill =)


Madde och jag åkte hem till mig, gick ut med Nirvana och satte oss och drack vin...


Hon hittade även Christophers gitarr så vi satt och spelade och sjöng... Har film på det, men den kommer upp när Christopher kommer hem och hjälper mig så det blir ljud på det!!!


Å så e jag ju kattvakt också åt Chrisophers pappas katt, som jag förövrigt hittade ute som kattunge här utanför hos... Tiger!


Nej nu ska jag sätta mig och dricka te... hej hej

1 kommentar:

  1. hahaha!
    Brutalt roligt vi hade gumman!
    Har skrivit om det på min blogg också..
    haha..
    www.madzans.blogg.se
    Om du hade glömt adressen =)
    PÖSS

    SvaraRadera