fredag 20 mars 2009

Ja då e det fredag och man slutade jobbet 12:45 sköönt.. Men så man har hunnit tvätta allt, handdukar, lakan, duchsdraperit och massa skit...
Jag har även varit med Nirvana i hundgården där hon lekte men en hund som hete Elvis!

Jag har lämnat in Christophers lotto, varit och handlat och så följde Madde på jobbet med mig att fylla på luft i däcken på bilen. (Inga komentarer Madde:)
Plus att jag har städad ganska noga här hemma...

Den här veckan har gått så sjukt snabbt, det är redan fredag, och i morgon kommer min älskling hem =)

Så nu ska jag sätta mig i ett varmt bad, sen blir det diam och ägglikörglass Mmmm



Jag och Annie Okej?

Jag, Annie och Maria


Denna barnvagn blir fotad varje förfest hos maria haha




Galen fotograf Madde...


Här har Linda på jobbetjust räddat en liten harebebis från skatorna....


En halvtimme efter den gjorts, jag hade inte ro att ha kvar skyddet =)



Mobilbilder...


.....Mia.....






Och vagnen igen =)

Bebis i hundgården


Det här sjukt roliga trädet finns på dagisets gård...


I onsdags sov Madde över hos mig, som ni ser hade vi ganksa tråkigt så bingot åkte fram, men vi hade sjukt roligt åt det....


2 kommentarer:

  1. hahaha så roligt!!
    BIIINGO!
    nee du får ingen kommentar ang luftningen i däcken av mig heller =P
    Ringer dig imorrn babe! och njuuut av glassen !!
    PUSSIS

    SvaraRadera
  2. haha roliga bilder, fan kan vi inte ha en bingokväll nån gång?

    Miafia

    SvaraRadera