måndag 9 mars 2009

I tisdags kom Sofia Lundell till mig med sin hund Alfons, vi gick en liten sväng med hundarna.. Sen köpte vi pizza och lite godis och kollade Den rätta för rosing =/
I fredags var jag och Christopher på hocky och kollde när Nicklas hade match, det var faktiskt riktigt roligt, blev dock inga bra bilder där inne i hallen...
Och i lördags åkte jag in tidigt till Maria, vi lagade super god mat och åt glass..
Alltid kul att sitta hos Maria och dricka och prata om massa serigöst =)
Och vi hade sjukt kul ute, stöte på allt från en grupp tandsköterskor till att hamna i en svensexa...
Ja så nu vet jag vart jag ska åka så jag får min lustgas, Hudding har det =)
Och Christopher var på Metalica i lördags....



Nicklas Odén



Målar maria inte fint så säg... Hon ska få göra en tavla åt mig,
när jag kommer på något bra...



Jag hos Maria...

Finns det någon godare glass eller, tror inte de...

Va fin du blev i håret Maria....

Smaskens...


En del av Sofia, Alfons och Nirvana



Alfons får inte bli sjuk =)




Nirvana och Alfons busar....

Nirvana och jag tog en skogprommenad på två timmar,
sjukt skönt och hon bara älskar att spring i skogen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar