söndag 23 augusti 2009

Idag har vi haft en riktigt slappar/fettodag eller i förrmiddags åkte vi ut till skogen igen på jakt efter svampar, men hittade inget så efter en halvtimme åkte vi hem... Träffa lite hästar på vägen som vi hälsade på och jag blev sjukt sugen på att börja rida igen....
Sen när vi kom hem började vi med allt det onyttiga, först bakade jag en blåbärspaj när den var i ugnen hämtade Christopher mat, det blev ris och jordnöttssås med kycklingspett. Blåbärspaj efter det, sen en chockladkaka och en godispåse
I morgon ska jag ute och springa en länga innan jobbet ska se om jag verkligen gör det också =) men ska försöka gör det till en vana och sen gyma på eftermiddagen, beach 2010 liksom =)
Nej nu ska jag ta lite paj innan jag lägger mig och kollar filmen, Bra va, men ska ju springa imorgon =) =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar