söndag 26 juli 2009

Ja då har man inte skrivit på ett tag då, Förlåt Lena =) Nu har vi haft semester i tre veckor och har en vecka kvar... Men vi har gjort så himla mycket tycker jag....
Första veckan på semestern åkte vi direkt till pappa i Hestra och lämnade Nirvana där, sen drog vi iväg till Halmstad där vi stannade i fem dagar och bara hade det trevligt med lite av Christophers släkt.
Sen åkte vi ner till Smygehuk, Sverigen sydligadte udde. kollade lite var hans mormor och morfar bodde förrut. Efter det åkte vi till Ystad och fikade men så kom regnet så vi satte oss i bilen till Malmö där vi tog in på vandrar hem i två nätte.
Åkte över till Danmark och gick på Tivoli och bara gick omkring där en dag, dagen där på åkte vi till baka till Hestra för att hämta min Bebis som jag saknade sååå mycket =) sjukt vad töntig man e....
Vi har också hunnit med en sväng till Hultsfred, där det var en 1-dagsfestival med massa konstiga band men Metallica var sjukt bra i allafall, så det är mina nya idoler =)
Men det där med att bo i tält vet jag inte om jag gillar, men det var en upplevelse men hela grejen och allt konstigt folk =)
Sen har vi varit i Norrköping två vändor och hälsat på lite, och nu i helgen när vi var där hade vi det hur mysigt som helst. vi var på Irinas landställe där vi grilla och på fredagen blev vi bjudna hem till Jonna där hon hade grillat och fixat massa gott....
Irina ocg Johan var även på besök här i Stockholm och då passade vi på att ta en kväll på
Gröna Lund... Irina nästa gång måste du lova mig att titta när du åker någonting annars försvinner hela grejen =)
Saknar er Pullor....

Det är jobbigt att åka bil när man är stor tjej, hoppas vi snart får kombin.....

Christopher när Metallica spelar...


Christopher med sitt 6-pack =)

Jag efter första natten och inte så sugen på en till ....

Nimas tält blåste visst iväg...
Jag förts kvällen
Babe på Tivoli
Jag i Halmstad
Så här tråkigt har man i bilen efter 200 mil =)
Babe i Danmark

Väntar på Bussen som ska ta oss till tåget som går till Danmark


Så kul man kan ha med skuggor....
Här är det Christophers kusin och ett parasoll...

Skönt i Halmstad

Där låg vi medans solen gick ner





Babe hoppade i senbrottet helt galet men men, 20 meter ner....


Jag nöjde mig med att titta på....

Bad och sol


Mupparna

Sen var vi ute och åt i Halmstad super mysigt



Sen var jag Annie och Maria på snapps en eftermiddag och tog några glas i det fina vädret



1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Det var kul att få vara med i din blogg.Du blir så bra på kort ser ut som en filmstjärna gör du.Kram Lena

    SvaraRadera