måndag 25 maj 2009

Jaha, vad har hänt?! Det har varit lång ledigt från torsdag till söndag, väldigt skönt.. I torsdags var jag och Christopher hos Madde i Väsby och så tatuerade hon babe, det blev riktigt bra.. Sen har jag typ legat sjuk resten av dagrna som va.. I lördags så åkte jag och Christopher till Arlanda för att ta en fika med pappa =) jag pappa som jag inte pratat med på snart fem år, fråga MIG inte varför, och sen var Felicia och Filippa där också =) min små syskon... Filippa har jag inte sett sen hon var typ 4 år och nu är hon 15 så det var lite skumt, men roligt..

Sen var jag och Christopher på bio, såg Män som hatar kvinnor, sjukt bar film.. vi hann även hälsa på Ac och critte och kolla in deras kattungar dom fått... så sötta!

Sen en till trevlig grej IRINA ringde på fyllan, och pratade och bad om ursäkt, vilket jag blev riktigt glad för, för jag vet att både du och jag är lika envisa när det gäller =) Men det är ju alltid trevligt att du varit inne på min blogg iallfall så du har ju inte missat så mycket =) Så ringt mig när du e nykter någon gång baby...

Du kommer alltid vara min pulla hur mycket vi än bråkar.. Puss




Ja mamma så här ser han ut i dag =) och det har han väl gjort dom senaste 23 åren också va haha Filippa ville inte vara me på kortet... (mamma fråga mig inte varför jag ser ut som jag gör på kortet haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar