tisdag 5 maj 2009

Jag, har inte så mycket att skriva, men i lördags var jag, Christopher, Sebbe och Nirvana inne i stan ett tag... Jag skulle köpa löshår och sen skulle vi hämta upp Alexandra för att sen åka ut till deras mamma och grilla... Medans vi väntade satta vi oss i Hummlegården och glode på folk lite...

Sen i söndags var jag och Maria ute hos Madde, och Madde skulle tatuera Maria, det blev skit snyggt när det var klart...

Och är det någon av någon anledning som undrar så var Idol Agnes också och köpte löshår där jag var.... om någon undrar menar jag....

Hej hej


Aj aj aj snart e den klar...

Här ser man marias gammla tatto, snygg...

En mycket nervös Maria...


Madde ritar Marias tatto...







Hahaha


Hahah så här snygg e Christopher i lite av mitt löshår...


Babe i Hummlegården...

Nirvana och jag i Hummlegården...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar