lördag 28 mars 2009

I dag skulle jag ha gått på stan med Maria, men när jag vaknade var det så sjukt trist väder och jag kände inte för någonting alls..
Men efter en timme eller två började det rycka i slösapengar fingrarna, så jag och Christopher åkte till Stinsen...
Var en sjukt bra dag att slösa på.. jag och babe köpte nya skor där var det hundra kronor rabatt och sen om man handlade för fyra hundra på HM så fick man hundra kronor till nästa gång man handlade där, braa!

Christopher köpte en nys skiva till guitar hero, man måste ju ha alla =/

och en dvd...


Halva priset på singstar och babe köpte de också...

Dags att färga håret också...



Proffs, nagelack, strumpor, sminkborste och mascara....

Tre nya trosor och en bh...

Ett par nya leggings, bra att ha....


Handlade man för över 500kr fick man 100kr rabatt... Bra för mig...


Dom här tre skorna nedan får jag om två veckor =)


Sjukt snygga



Lite rosa också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar